ΗΠΑ και ΝΑΤΟ χωρίζουν τον κόσμο σε άξια και ανάξια θύματα, σε θύματα που μας επιτρέπεται να λυπόμαστε, όπως οι Ουκρανοί που υπομένουν τα βάσανα του πολέμου, και σε εκείνα που είναι «παράπλευρες απώλειες» των οποίων τα βάσανα απορρίπτονται ή αγνοούνται, όπως τα αθώα θύματα των πολέμων εναντίον Αφγανών, Παλαιστινίων, Ιρακινών, Σύριων, Λιβύων, Σομαλών, Υεμενιτών […]
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΑ ΘΥΜΑΤΑ ΠΟΛΕΜΩΝ; ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ