Η Γερμανία της δεκαετίας 1930-1940 ήταν μακράν η κορυφαία χώρα της τεχνολογίας και επιστήμης, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και σε ολόκληρο τον πλανήτη. Τα περισσότερα βραβεία Νόμπελ Επιστημών εκείνης της εποχής πήγαν σε Γερμανούς επιστήμονες, κάθε ξένος που ήθελε να διαπρέψει στον επιστημονικό τομέα σπούδαζε σε γερμανικά πανεπιστήμια ή εργαζόταν στα κορυφαία Ινστιτούτα Kaiser […]
Η ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΟΥ Β΄ ΠΠ