Η επιβολή της woke & σατανιστικής κουλτούρας σε μεγάλες εταιρείες από τους νεοταξίτες επενδυτές κυρίως επηρεάζει αρνητικά τους εργαζόμενους αυτών των εταιριών άρα και την μεσαία τάξη της εκάστοτε χώρας
Στις 27 Ιουλίου 2023 και σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πόρταλ του CNBC, η εταιρία Anheuser-Busch ανακοίνωσε ότι θα απολύσει εκατοντάδες εργαζομένους εν μέσω της πτώσης των πωλήσεων της μπύρας Bud Light. Αναλυτικά στην δήλωση της η Anheuser-Busch είπε ότι θα εξαλείψει σχεδόν το 2% του εργατικού δυναμικού της. Αναλυτικά η Anheuser-Busch διευκρίνισε ότι οι συγκεκριμένες απολύσεις δεν θα επηρεάσουν υπαλλήλους όπως το προσωπικό της ζυθοποιίας, της αποθήκης, τους οδηγούς και τους πωλητές.
Μπορεί όμως η Anheuser-Busch να μη θέλει να απολύσει τους εργαζόμενους της αλλά η ζήτηση για τις μπύρες και τα ποτά της εταιρίας έχει πέσει σημαντικά. Διευκρινιστικά οι πωλήσεις της Bud Light μειώθηκαν σημαντικά έπειτα από επανειλημμένα συντηρητικά μποϊκοτάζ από το αμερικανικό κοινό για τη συνεργασία της εταιρείας με τον διεμφυλικό Dylan Mulvaney και μετά από μια άκρως ανεπαρκή εταιρική απάντηση στην αντίδραση των πελατών της που ζητούσαν μια καθαρή συγνώμη.
1. Γιατί δεν ζήτησε η Anheuser-Busch συγνώμη στο αγοραστικό της κοινό?
Η εταιρία δεν ζήτησε συγνώμη γιατί αυτό θα πήγαινε ενάντια στις επιταγές της woke κουλτούρας που έχει ενστερνιστεί για να μπορέσει να έχει πρόσβαση στις χρηματοδοτήσεις εταιριών σαν την Blackrock.
Όμως με αυτό τον τρόπο οι πωλήσεις της εταιρίας εξανεμίστηκαν σε τέτοιο βαθμό που σε αρκετές περιοχές των ΗΠΑ το εμφιαλωμένο νερό ήταν ακριβότερο από την Bud Light.
2. Η επίθεση της woke κουλτούρας στην εργαζόμενη τάξη
Το θέμα της woke κουλτούρας και των αρνητικών επιπτώσεων της στις αμερικανικές εταιρείες, ειδικά όσον αφορά τους υπαλλήλους της που ανήκουν στην μεσαία τάξη, έχει κερδίσει σημαντική προσοχή τον τελευταίο χρόνο.
Γι αυτό το λόγο είναι σημαντικό να κατανοήσουμε την έννοια της woke κουλτούρας και την προέλευση της καθώς και τον ρόλο που διαδραματίζουν οι woke επενδυτές, όπως ενδεικτικά η Blackrock, στον επηρεασμό των εταιρικών αποφάσεων και πολιτικών προς μια “εταιρική αλλαγή συμπεριφοράς”.
Επιπλέον είναι ζωτικής σημασίας να εξεταστεί πώς η επιβολή των woke αφηγημάτων επηρεάζει τη ζωή και τα μέσα διαβίωσης των περισσότερων εργαζομένων σε αυτές τις εταιρείες, ιδιαίτερα εκείνων της μεσαίας τάξης που είναι συχνά οι πιο ευάλωτοι σε οικονομικές αναταραχές και δυσπραγίες του σπιτικού τους.
2.1 Εξήγηση της woke κουλτούρας
Η woke κουλτούρα, σύμφωνα με το δικό της αφήγημα, αναφέρεται σε ένα πολιτιστικό φαινόμενο που δίνει έμφαση στην ευαισθητοποίηση και τον ακτιβισμό ενάντια στην αδικία, τις διακρίσεις και την ανισότητα στην κοινωνική ζωή. Πηγάζει από την έννοια του να είσαι “ξυπνητός»” ή στο πιο ελληνικό “ευαισθητοποιημένος” και είναι ένας αφροαμερικανικός αγγλικός όρος που περιγράφει μια αυξημένη συνειδητοποίηση ενάντια στις συστημικές αδικίες.
Όμως στην ουσία είναι ένα προπαγανδιστικό διάνυσμα επίθεσης ενάντια στην ανθρώπινη κοινωνία που στοχεύει στην διάλυση της οικογένειας με την προώθηση ιδεών που είναι εντελώς αντίθετες με τις πατροπαράδοτες αξίες. Φυσικά ο καλύτερος τρόπος διάλυσης του θεσμού της οικογένειας είναι η αποστέρηση των οικονομικών της πόρων, μέσω για παράδειγμα της αναγκαστικής απόλυσης και παρατεταμένης ανεργίας.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της επίθεσης στις πατροπαράδοτες αξίες ήταν τα σατανιστικά προϊόντα που εμφανίστηκαν στα ράφια του καταστήματος Target ενδεικτικά στο Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη.
Φυσικά χωρίς ιδιαίτερη σκέψη η εταιρία Target έχει χρηματοδοτηθεί από την woke Blackrock.
Για τους παραπάνω λόγους η woke κουλτούρα έχει αντιμετωπίσει σημαντική κριτική ως ένα άκρως παρεμβατικό κίνημα που φιμώνει τις αντίθετες απόψεις και προωθεί μια κουλτούρα ακύρωσης της λογικής, κυρίως μέσω της λογοκρισίας των φωνών που αντιτίθενται στις παράλογες απαιτήσεις της.
2.2 Επισκόπηση των επιπτώσεων της woke κουλτούρας στις αμερικανικές εταιρείες
Οι αμερικανικές εταιρείες αναγκάζονται να δεχθούν όλο και περισσότερο την woke κουλτούρα για να μπορέσουν να χρηματοδοτηθούν από τις μεγάλες επενδυτικές εταιρίες που προωθούν αυτή τη γραμμή. Ενδεικτικά ο ίδιος ο πρόεδρος της Blackrock, Larry Fink, έχει δηλώσει ότι απαιτεί την αλλαγή της συμπεριφοράς των εταιριών που δέχονται τα χρήματα του προς μια άκρως woke πολιτική, σε αντίθετη περίπτωση δεν θα υπάρχει η δυνατότητα για την χρηματοδότηση τους.
Όμως η υιοθέτηση αυτών των woke πρακτικών χωρίς “κοινωνικούς αποκλεισμούς” δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ηθικό μήνυμα, ούτε μπορεί να ενισχύσει την εικόνα της μάρκας μιας εταιρίας, ούτε να αυξήσει την αφοσίωση των καταναλωτών. Προς απόδειξη η μετοχή της Anheuser-Busch συνέχισε να πέφτει συνεχώς για αρκετό καιρό μετά την διαφήμιση με τον Dylan Mulvaney.
Δυστυχώς αυτό το πλήγμα στην Anheuser-Busch έχει παράλληλα μεγάλο κόστος για τους υπαλλήλους και τους μεταπωλητές της εταιρίας, όπως αποθήκες χονδρικής και καταστήματα εστίασης που είναι ανεξάρτητες ιδιωτικές εταιρίες.
Άλλο χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η εταιρία Disney που με την υιοθέτηση πολιτικών woke στις ταινίες της έχει υποστεί μεγάλα οικονομικά πλήγματα, με τουλάχιστον ένα κριτικό ταινιών να συμβουλεύει τους διευθύνοντες συμβούλους της “go woke go broke”!.
Δεν είναι πάλι πολύ δύσκολο να γίνει η σύνδεση της Blackrock με την Disney.
Συμπεράσματα
Αδιαμφισβήτητα οι επιπτώσεις της woke κουλτούρας στις αμερικανικές και αγγλικές εταιρείες είναι δυσμενείς και έχουν μεγάλο αρνητικό αντίκτυπο στους εργαζόμενους τους.
Δυστυχώς η επιρροή των νεοταξίτων επενδυτών ξεκάθαρα οδηγεί σε αποξένωση και αντίδραση από την πλειοψηφία των πελατών τους με απώτερο αποτέλεσμα ντόμινο τον κίνδυνο απολύσεων και πτωχεύσεων στους αντίστοιχους εμπορικούς κλάδους.
του Θεοδώρου Κωστή